ICA Sverige vinner Årets Risk Management-pris i Security Awards

Nyhet  •  2012-09-20 14:56 CEST

Under prisutdelningen av Security Awards den 20 september på SKYDD 2012 vann ICA Sverige Årets Risk Management-pris i tävlingen som lyfter fram 12 kategorier som arbetat framgångsrikt med säkerhet.

Juryns motivering lyder:
”Med en uttalad tanke om lönsamhet och skydd av varumärket har ICA målmedvetet och entusiastiskt skapat en fungerande kedja, som omfattar alla delar av Risk Management- och säkerhetsarbetet i sin komplexa verksamhet”

Stanley Security Solutions är jurymedlem i kategorin ”Årets Risk Management-arbete” i tävlingen Security Awards, som årligen arrangeras av tidningen Skydd & Säkerhet. Tävlingen premierar dem som har utmärkt sig inom säkerhetsbranschen, och utmärkelsen Risk Management söker de företag som till lägsta möjliga skyddskostnad identifierar och behandlar risker och hot mot verksamheten.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom