StayAt Lund bästsäljande i Skåne

Nyhet   •   Okt 15, 2010 14:32 CEST

StayAt Lund bästsäljande i Skåne

Till vår glädje har vi nyligen fått beskedet av världens ledande bokningskanal att vårt hotell är bäst säljande i Skåne (utanför Malmö). Att våra gäster dessutom ger oss 9 poäng av 10, är någonting som sporrar oss till ännu fler förbättringar.

En stark höst, och en hektisk start på 2011

Vi ligger mitt i en god höst, där vi ser en tillströmning av nya kunder samtidigt som våra befintliga kunder väljer att förlägga fler och fler av sina gäster hos oss. Med det sagt, påminner jag om de kampanjer och erbjudanden vi har på vår hemsida (www.stayat.se) under den kommande perioden över jul och nyår.

Som bekant, kommer VM i handboll att anordnas i Lund mfl orter i regionen. För oss innebär detta att vi redan i nuläget ser en mycket stark efterfrågan med start precis efter trettonhelgen fram till slutet av januari. Med vår ambition att bygga långsiktiga relationer, vill vi gärna tillgodose att plats finns även då för Er som trogen kund och gäst. För att i möjligaste mån säkerställa Ert behov, ber vi Er att kontakta oss så snart Ni vet hur resemönstret kommer att se ut.

Vi ökar vår servicegrad

För att ytterligare stärka vår närvaro i Lund, och för att öka vår servicegrad, förlänger vi från och med 2010-10-11 våra öppettider i receptionen. Detta innebär att vi på ett bättre sätt kan ta hand om Dig som kund och gäst på kvällar och helger.

I samband med detta passar vi även på att öka trivseln genom att öppna upp vår frukostmatsal som sällskapsrum; ett utmärkt sätt att umgås med kollegor och bekanta, eller bara att varva ned med en tidning och kaffe efter en hektisk dag.

Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete,

Måns Friberg med personal

StayAt Lund