Stayhard presenterar den Urbana tomten: Sharing, caring and streetwearing

Idag lanserar Stayhard sin julkampanj The Urban Santa”.

Kampanjen kommer att pågå fram till jul och innehåller allt från inspiration till olika typer av deals för Stayhards kund; gatans tomte.

Nordpolen i all ära men för oss på Stayhard är det självklart att tomten bor i city. Han har bytt sina renar mot cykel och skateboard och han ses oftare med en take away-kaffe i handen än en mugg glögg. Dessutom bär han klapparna i en ryggsäck istället för i den klassiska tomtesäcken. Kampanjsidan är fylld med modeinspiration, julklappstips, årets version av ugly christmas sweaters och adventserbjudande framåt.

Urban Santa presenterar veckans bästa erbjudande och guidar dig i klappdjungeln. Han har t.ex. samlat ihop alla sina julklappstips så att du lätt kan navigera mellan väskor, grooming, presentkort och annat bra att ge bort.

”Vi tyckte det var dags att modernisera tomten och hans livsstil. Julen handlar mycket om solidaritet, att umgås med nära och kära, och vi ville med det har vi skapat en lite vänligare och gemytligare känsla. Den urbana tomten har idag en snygg mössa istället för tomteluva. Hans tomtesäck består av en Herschel-ryggsäck och har Vans eller Timberland på fötterna. Hans tomterock är snarare en jacka från Woolrich. Den moderna tomten rör sig i urbana miljöer, han gillar kaffe eller en kall öl och likhet med våra kunder spenderar han mycket tid med vänner”, säger Robert Axelsson, försäljnings- & marknadschef på Stayhard.

Kampanjen pågår från och med idag och fram till nyår och uppdateras löpande.