Stayhard.se- Stolt huvudsponsor till Cafés Stora Modepris 2014

Pressmeddelande   •   Sep 24, 2014 16:24 CEST

Stayhard.se utökar sitt samarbete med Café från 2013 genom att i år bli huvudsponsor för Cafés Stora Modepris som går av stapeln 24 september.

För tolfte året i rad delar Café ut Cafés Stora Modepris (CSM) – Sveriges första och enda etablerade utmärkelse inom manlig stil. Stayhard har valt att bygga vidare på förra årets sponsorskap genom att i år gå in som huvudsponsor.

”Vi ser samarbetet med Café som en stark varumärkespositionering för Stayhard och en bra plattform för att attrahera nya manliga kunder med en medvetenhet och ett intresse för mode” säger Joakim Naumburg, VD på Stayhard.se.

Årets modepris delas ut den 24:e september. Bland vinnarna 2013 återfanns bland andra Fares Fares, Carina Berg och Albin Ekdal.

För mer information vänligen kontakta:

Mikaela Berntson
Inköp & Designchef Stayhard AB
mikaela.berntson@stayhard.se
0709-433 411

Martin Lindegaard
Försäljnings- och Marknadschef Stayhard AB
martin.lindegaard@stayhard.se
0735 – 143 348

Stayhard.se är Sveriges ledande modebutik för män på nätet. Vid sidan av e-handeln driver företaget även två fysiska butiker – en flaggskeppsbutik i Göteborg och en lagerbutik i Herrljunga. Stayhard inriktar sig på en målgrupp av modemedvetna män och killar och erbjuder i sitt sortiment, cirka 150 varumärken. 2013 omsatte företaget 105 Mkr och hade 33 heltidsanställda.

Kommentarer (0)