​Fastighets AB Stenvalvet (publ.) bjuder in investerare och analytiker till investerarträff

Nyhet -

Fastighets AB Stenvalvet (publ.) bjuder in investerare och analytiker till investerarträff i Stockholm den 4 mars kl. 17 på Stenvalvets kontor på Adolf Fredriks Kyrkogata 2, 3tr.

Vi presenterar våra framtidsplaner samt året som gått. Passa på att träffa Stenvalvets ledningsgrupp som är på plats.

Läs mer och anmäl dig här

Regioner

Stenvalvet är ett av de ledande bolagen i Sverige inom ägande, förvaltning och utveckling av samhällsfastigheter. Totalt äger Stenvalvet ett hundratal fastigheter med en area av ca 600 000 kvm till ett sammanlagt marknadsvärde om cirka 12 miljarder kronor. I våra fastigheter bedrivs samhällsservice inom områden som rättsväsende, äldreboende, vård- omsorgsboende, skola m.m. och det är företrädesvis staten, kommuner och regioner som är hyresgäster och utförare. Stenvalvet bildades 2010 och ägs av Kyrkans Pensionskassa, Kåpan pensioner och Stiftelsen för Strategisk Forskning. Vi är långsiktiga, lyhörda och omsorgsfulla i vårt dagliga arbete och samarbete med våra kunder, hyresgäster och omvärld.