Årets Urbutik 2017 - Stjärnurmakarna Mall of Scandinavia

Pressmeddelande   •   Sep 11, 2018 14:17 CEST

Årets Urbutik delas årligen ut av GULF (Guldsmeds- och Urleverantörernas Förening) i anslutning till ur- och smyckebranschens mässa Precious. Vinnaren av Årets Urbutik 2017 är Stjärnurmakarna Mall of Scandinavia, Stockholm. Det var tredje året i följd som en medlemsbutik från Stjärnurmakarna tog hem priset.

Juryns motivering löd:

I en bransch som idag upplever många utmaningar – har Årets Urbutik vågat tänka nytt och innovativt. Med en aktiv satsning på sortiment och utbud, har butiken genom sin exponering och moderna marknadsföring - både i den fysiska butiken och genom olika social mediekanaler - visat att de innehar en självklar plats på spelplanen.

Årets Urbutik är Stjärnurmakarna Mall of Scandinavia

För ytterligare information, kontakta:

Peter Simonsson, VD för Stjärnurmakarna
E-post: peter.simonsson@stjarnumakarna.se

Stjärnurmakarna är en rikstäckande butikskedja som har funnit i över 100 år. Vi har ett arv att vårda. Därför bryr vi oss om dig och din klocka över tid. Det innebär att vi gärna hjälper dig under hela din klockresa. Oavsett om du är intresserad av att skaffa en ny klocka, behöver byta ett batteri eller är i behov av en mer omfattande klockrenovering. Vår Stjärnförsäkring och Riksgaranti fungerar dessutom som ett bra skydd om något oförutsett skulle inträffa.

Våra butiker ägs och drivs av människor som brinner för begreppen tid, trender och teknik. Vårt gemensamma mål är att utveckla urfackhandeln med ökad försäljning och god lönsamhet, utifrån ett gemensamt kundlöfte. Några av de varumärken vi erbjuder är: TAG Heuer, Longines, Oris, Sjöö Sandström, Certina, Seiko, Tissot, Kronaby, Casio, Gucci, Calvin Klein, Michael Kors, GANT, Triwa, Daniel Wellington m.f. Läs mer på www.stjarnurmakarna.se

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.