Taggar

Folkets hus

Norra latin

Besöksnäringen i mångsidigt möte på Norra Latin

Besöksnäringen i mångsidigt möte på Norra Latin

Nyheter   •   2015-06-15 15:01 CEST

Visita är bransch- och arbetsgivarorganisation för den svenska besöksnäringen valde Stockholm City Conference Centre för sitt årsmöte i slutet av april. Årsmötet lockade 200 deltagare från hela Sverige.

Träffa oss på Kistamässan 18-19 februari

Träffa oss på Kistamässan 18-19 februari

Nyheter   •   2015-02-16 10:58 CET

Den 18-19 februari kan du träffa oss på mässan Konfex & Events i Kista!

Träffa oss i Göteborg 4-5 februari 2015

Träffa oss i Göteborg 4-5 februari 2015

Nyheter   •   2015-01-28 16:23 CET

Den 4-5 februari kan du träffa oss i Göteborg på mässan Konfex & Events.

Träffa oss i Malmö 20-21 januari 2015

Träffa oss i Malmö 20-21 januari 2015

Nyheter   •   2015-01-12 13:45 CET

Den 20-21 januari finns vi i Malmö på mässan Möten & Events Öresund. Kom och besök oss så berättar vi om hur vi kan ge förutsättningar för dina Minimöten, Megaevent och allt där emellan! På mässan träffar du oss i monter H107/108 tillsammans med nätverket Stora Möten.

Norra Latin - en del i Stockholms Julljuspromenad 2014

Norra Latin - en del i Stockholms Julljuspromenad 2014

Nyheter   •   2014-11-21 15:33 CET

Denn 22 november tänds Stockholms Julbelysning. På Norra Latins skolgård finns Renarna, som är en del i Stockholms Julljuspromenad.

Hockeyupptakt på Norra Latin

Hockeyupptakt på Norra Latin

Nyheter   •   2014-11-18 15:59 CET

Veckan innan hockeyligan SHL drog igång var det dags för den årliga upptaktsträffen som i år var förlagd till Stockholm City Conference Centre och Norra Latin där närmare 150 journalister fick möjlighet att träffa och intervjua tränare och hockeyspelare

Träffa oss på "Större möten & Konferenser" 10 november

Träffa oss på "Större möten & Konferenser" 10 november

Nyheter   •   2014-11-06 09:24 CET

På måndag den 10 oktober finns vi på plats på mässan Större möten & Konferenser som arrangeras på Courtyard by Marriott i Stockholm. Du hittar oss i monter 21.

Träffa oss här hos oss  - på Norra Latin och Folkets Hus!

Träffa oss här hos oss - på Norra Latin och Folkets Hus!

Nyheter   •   2014-10-15 14:36 CEST

Har du inte haft möjlighet att besöka oss på någon av höstens mässor, är du hjärtligt välkommen till någon av våra öppna visningar, den 3 november eller den 1 december.

Träffa oss på Travelworld i Stockholm!

Träffa oss på Travelworld i Stockholm!

Nyheter   •   2014-10-07 13:35 CEST

På tisdag den 14 oktober finns vi på plats på mässan Travelworld, som i år arrangeras på Grand Hotel i Stockholm.

Träffa oss i Göteborg 1 oktober!

Träffa oss i Göteborg 1 oktober!

Nyheter   •   2014-09-29 11:31 CEST

På onsdag den 1 oktober finns vi på plats på Mötestorget i Konserthuset i Göteborg.

Hårshow för 500 frisörer på Norra Latin

Hårshow för 500 frisörer på Norra Latin

Nyheter   •   2014-09-25 15:57 CEST

När Sebastian Professional fyllde 40 år firades det med buller och bång i Norra Latin. Eventet som lockade 500 frisörer från hela Norden som bjöds på trerättersmiddag i Ljusgården, storstilad show i Pelarsalen och efterfest.

Träffa oss på Mötestorget den 23 september!

Träffa oss på Mötestorget den 23 september!

Nyheter   •   2014-09-17 11:36 CEST

På tisdag den 23 september finns vi på plats i monter 32 på Mötestorget, på Kulturhuset i Stockholm. Kom och träffa oss där!

Skolsköterskor satte rekord i Kongresshallen på Stockholm City Conference Centre

Skolsköterskor satte rekord i Kongresshallen på Stockholm City Conference Centre

Nyheter   •   2014-06-16 14:10 CEST

Riksföreningen för skolsköterskor firade 70 års jubileum och slog sitt tidigare deltagarrekord i Kongresshallen i Folkets Hus på Stockholm City Conference Centre

Årstämma med godis på Stockholm City Conference Centre

Årstämma med godis på Stockholm City Conference Centre

Nyheter   •   2014-05-14 10:33 CEST

Ett av Sveriges ledande konfektyrföretag gästade Stockholm City Conference Centre i slutet av april. Cloetta genomförde sin årsstämma i Norra Latin och bjöd självklart stämmodeltagarna på godis.

Prinsen och Mat-Tina hyllade skolmaten

Prinsen och Mat-Tina hyllade skolmaten

Nyheter   •   2014-05-08 13:54 CEST

När White Guide Junior prisade landets bästa storkök som dagligen uträttar stordåd, tvekade de inte att anlita Stockholm City Conference Centre.

Träffa oss på Mötestorget den 10 april!

Träffa oss på Mötestorget den 10 april!

Nyheter   •   2014-04-08 10:54 CEST

Kom och besök oss i monter 32 på Mötestorget, på Kulturhuset i Stockholm, nu på torsdag den 10 april.

Träffa oss på TUR-mässan

Träffa oss på TUR-mässan

Nyheter   •   2014-03-17 14:23 CET

Denna vecka finns vi på plats på TUR-mässan, på Svenska Mässan i Göteborg.

Dags för teambuilding?

Dags för teambuilding?

Nyheter   •   2014-02-13 12:52 CET

Daytrip Stockholm har tillsammans med oss på Stockholm City Conference Cente skapat ett unikt Eventrum för gameshows i Lilla Teatern på Folkets Hus.

Fullbokat event med Eckhart Tolle på Stockholm City Conference Centre

Fullbokat event med Eckhart Tolle på Stockholm City Conference Centre

Nyheter   •   2014-02-04 10:13 CET

Eventet med Eckhart Tolle sålde snabbt ut hela Stockholm City Conference. När Kongresshallen i Folket Hus inte skulle räcka för det stora biljettrycket löste Stockholm City Conference Centre det genom att filma uppträdandet och visa det på storbildsskärmar i Pelarsalen och Aulan i Norra Latin.

Vi ses på vårens mötesmässor!

Vi ses på vårens mötesmässor!

Nyheter   •   2014-01-14 13:16 CET

Under januari och februari finns vi på plats i Västerås, Malmö och Göteborg - kom och träffa oss där!

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom

You haven't entered a correct link to your helper.html file for your Hosted Newsroom. Go to Publish and complete the steps.