PRESSINBJUDAN: Mingel och spaning med viktiga branschföreträdare på Samhällsbyggararenan

Välkommen på mingel och spaning med viktiga branschföreträdare på Samhällsbyggararenan i Almedalen

På måndagskvällen 4 juli klockan 17.30 är det branschmingel ombord på M/S Blue Charm. Torsdagen 7 juli klockan 11.00 avslutar vi med spaning, lunch och summering.

Samhällsbyggararenan finns på M/S Blue Charm i gästhamnen där vi kommer att bjuda på spännande seminarieprogram 4-7 juli. Arenan är en satsning av Nordbygg och Stockholmsmässan som för tredje året medverkar i Almedalen. Det är en neutral mötesplats för verksamma inom stadsutveckling samt bygg- och fastighetsnäringen.
Måndagens mingel är en repris på vårt uppskattade branschmingel från tidigare år.

Under torsdagens lunchseminarium kommer Fredrik Drotte, stadsutvecklingschef i Upplands Väsby, Lennart Weiss, kommersiell direktör på Veidekke och Tommy Lenberg, vd på Byggherrarna att berätta om sina intryck från veckan. Samtalet leds av Peter Söderberg, projektchef Nordbygg.

Varmt välkommen!

Branschmingel: Måndag 4 juli klockan 17:30
Spaning och lunch: Torsdag 7 juli klockan 11.00-12.00

Anmäl dig till mingel och spaning senast 27 juni till press@stockholmsmassan.se

Bland årets seminariearrangörer finns Trä- och Möbelföretagen, Buildsafe, Svensk Byggtjänst, Byggcheferna, Byggnads, byggmaterialkoncernen Saint Gobain och de ledande installatörsorganisationerna.

För övrig information om Samhällsbyggararenan och programmet besök www.nordbygg.se/samhallsbyggararenan eller kontakta:
Peter Söderberg, projektchef Nordbygg
peter.soderberg@stockholmsmassan.se, 08-749 43 93