Story Relations växer – värvar från MSL

Story växer och rekryterar nu Josefine Raneke. Josefine kommer närmast från kommunikationsbyrån MSL, där hon arbetade som konsult med fokus på kunder inom mat & dryckesbranschen.

Story, som har vuxit den senaste tiden med bland annat Michelin och Oriflame som nya kunder, fortsätter att växa genom att rekrytera Josefine Raneke som ny konsult.

– Det är full fart på Story just nu! Vi växer med nya kunduppdrag inom många segment och behöver stärka upp med vassa medarbetare. Så vi är oerhört glada att Josefine nu är en av oss. Hon kommer bland annat stärka upp vårt erbjudande inom mat och dryck och spela en mycket viktig roll i Storys expansiva fas, säger Nina Håkanson, partner och byråchef på Story.

Josefine har tidigare jobbat på MSL och dessförinnan som kommunikationsansvarig för hållbarhetstävlingen Sustainergies cup. Hon har även gjort praktik på pr-byråerna Prime och Emma Shanley Substance & Style. Dessförinnan studerade hon kommunikation och PR på Stockholms universitet. På Story kommer Josefine att arbeta som kundansvarig konsult med ansvar för kunder inom mat & dryck, hälsa och hygien.

– Story är en otroligt spännande byrå som erbjuder både en kreativ och inspirerande arbetsmiljö och intressanta kunder. Jag ser fram emot att få tillämpa mina kunskaper och erfarenheter och ta del av byråns fortsatta utveckling framåt, säger Josefine Raneke.

Story grundades i maj 2012 och arbetar idag bland annat med Johnson & Johnson, Michelin, Cederroth och Villeroy & Boch Gustavsberg. Story är en pr-byrå i Stockholm och planerar att växa med ytterligare kunder och anställda under 2013.

För mer information, vänligen kontakta:

Nina Håkanson, partner och byråchef på Story Relations

E-post: nina.hakanson@storyrelations.com

• story

Story är en personlig och välkomnande kommunikationsbyrå med säte i Stockholm. Vi är nyfikna och resultatorienterade kommunikationsexperter som med passion och engagemang skapar värde för våra kunder.