Skulle du vara intresserad av utbildnings- eller informationsträffar?

Blogginlägg   •   Jan 12, 2017 09:00 CET

Ibland anordnar våra säljare utbildnings- eller informationsträffar. Träffarna är till för dig som är intresserad av Strands produkter, för nya kunder som vill ha en gedigen introduktion av vårt varumärke eller för befintliga kunder som är intresserade av att se hela vårt sortiment och våra nyheter. Träffen sker i antingen Göteborg eller Stockholm där vi har våra två showroom.

Säljarna tar gärna emot grupper på 5-10 personer. Senast hade vår säljare Per Gustafsson två givande informationsträffar med HTH, fördelat på två grupper och två dagar, på cirka 1-2 timmar vardera.

Skulle du och dina kollegor vara intresserade av att komma på en utbildnings- eller informationsträff? Hör gärna av dig till någon av våra säljare!

Är du intresserad av att komma till vårt showroom och se hela vårt sortiment på tu man hand? Hör gärna av dig till oss på kontoret i Göteborg alternativ till vår säljare Marko i Stockholm.

Kontakta oss:

Säljare Marko Hed, Stockholm - 0763-393032.

Säljare Per Gustafsson, Göteborg - 0702-321606.

Göteborgskontoret - 031-454245.