Petter Stordalens tio livsregler i ny bok

Den 4 november utkommer Petter Stordalens Äntligen Vardag! på Strawberry Förlag.

Petter Stordalen är en av Nordens mest framgångsrika företagsbyggare och i Äntligen vardag! delar han med sig av de tio levnadsregler som hjälpt honom dit han är idag. Han ger också konkreta tips på övningar och utmaningar. Boken bygger på självupplevda erfarenheter, aktuell forskning och en öppen syn på lärande. I kapitel som Var naiv – det är en superkraft, Följ inte dina drömmar och Se alltid till att vara den dummaste i rummet ger Petter sina bästa tips på hur vi människor kan lära oss att inte leva för helgen utan se vardagarna som en gåva – för det är då livet händer.

Äntligen vardag! är en varm och underhållande blick in i en framgångsrik affärsmans tankesätt kring rutiner, styrkor och svagheter samtidigt som vi får följa med i en helt vanlig mans vardag när han tar sig an de utmaningar han ställs inför i möten med olika människor: från diskussioner med sina barn till förhandlingar med sylvassa konkurrenter.

ISBN 9789189057005 | Utkommer 4 november | Översättning av Eva Andreasson

- - -

Varmt välkommen att kontakta oss för läse- eller recensionsexemplar, hör då av dig till:
Schyttberg PR: jenny@schyttberg.se eller 0706-24 30 23

- - -