Enkätverktyg ny modul i Relation Plus

StroedeRaltons Lojalitetssystem Relation Plus® utökas i år med ett enkätverktyg.Genom att ställa frågor och lyssna på kundens svar kan man skapa en tätare kontakt med kunden och göra undersökningar till en del av kunddialogen.

I Relation Plus® samlar du och får viktig kunskap om kunden genom köptransaktioner eller andra kanaler, men också genom att fråga kunden. Relation Plus utökas i år med ett enkätverktyg, där man skapar undersökning som når kunden via SMS eller e-post. Man får snabbt svar tillbaka på kundnöjdhet, önskemål och behov, kundlojalitet eller missnöje.

Via adressurval i Relation Plus®, går man direkt in ett sofistikerat, men lättanvänt enkätverktyg för skapande och utskick av frågeformulär. Länk till enkäten kan också bifogas i redan schemalagda utskick som t ex bonusutskick eller välkomstbrev för ständigt pågående undersökningar. Kunden blir delaktig och företag får aktuell kunskap som man kan använda för att förbättra sitt erbjudande.