ANDREAS LUNDSTEDTS DISCOSHOW CARPE DISCO INTAR STORA SALONGEN

ANDREAS LUNDSTEDTS DISCOSHOW CARPE DISCO INTAR STORA SALONGEN

Under mellandagarna intar Sveriges folkkära discostjärna, Andreas Lundstedt Stora Salongen på Berns med hans färgsprakande konssertshow Carpe Disco. En show där discogenren hyllas blandat med artistens personliga sångfavoriter och Alcazarhits från det gångna åren.

Efter supersuccén med Alcazar och efter att ha underhållit Sverige i mer än 25 år som artist kommer discostjärnan Andreas Lundstedt till Berns för en egen konsertshow vid namn Carpe Disco. En show som beskrivs med ”studio54 möter Soul Train”, toppat med latinbeats och med Alcazarhits.

Mellan den 27 och 29 december kommer Stora Salongen att glittra och DJ Mitsogiannis och Miss Angelina spelar skivor och skapar stämning före och efter showen, både från diskobåset liksom på dansgolvet. 7-manna bandet Los Pomosexuales har plockat in musiker från hela Europa och The Funky Nuns som består av några av Sveriges bästa sångerskor skapar sångmagi ihop med Sveriges discostjärna, Andreas Lundstedt.

I samband med showen går det även att boka ett unikt hotellerbjudande som är bokningsbart under showens alla dagar, 27, 28 och 29 december. Erbjudandet inkluderar en showbiljett, champagne eller alkoholfritt. något sött på rummet vid ankomst, frukost och sen utcheckning fram tills kl. 14:00 dagen efter. Pris från 1365 kr per person i del av dubbelrum.

Boka Hotelldeal HÄR

Biljetterna släpps fredag 15 november. Pris per biljett 395 kr (inkl. serviceavgift och garderob)

Välkommen att uppleva Sveriges största discofest!

PRESS

Linda Nordlund, Marknadschef Stureplansgruppen,linda.nordlund@stureplansgruppen.se, +46 704 388 484