Stureplansgruppen mest attraktiva arbetsgivaren inom besöksnäringen i Stockholm

Idag lanserar Visita för första gången en rankning som listar de mest attraktiva arbetsgivarna inom besöksnäringen. I Stockholms län toppar Stureplansgruppen listan över arbetsgivare!

– Vi är glada och tacksamma för den här ärofyllda utmärkelsen. Vi har arbetat konsekvent med personalfrågor under flera år. Den här branschen är otroligt kul att jobba i, då den är fylld med energi och härliga medarbetare, säger Åsa Wahlström, HR-chef Stureplansgruppen.

Håll ögonen öppna, till hösten kommer vi göra en stor rekrytering inför flera nyöppningar.

På bilden ovan: Team Griffins’ Steakhouse Extraordinaire – en del av Stureplansgruppen-familjen.

Läs mer här!