VÄRLDSDJ:N DIMITRI FROM PARIS SPELAR PÅ BERNS

VÄRLDSDJ:N DIMITRI FROM PARIS SPELAR PÅ BERNS

Den 2 februari kommer den internationella dj:n Dimitri From Paris till Berns för att skapa en discofest i Stora Salongen.

Dimitri From Paris
Dimitri From Paris är en fransk internationell dj och musikproducent, född i Turkiet och av grekisk härkomst. Med fans världen över skapar han magi på klubbar och fester. Hans musik är influerad av disco- och funkperioden på 1970-talet som han nu mixat till ett modernt house sound. Vi har alla lyssnat otaliga gånger på hans klassiska mixar såsom ”One Night At Playboy Mansion” och hans ”Cocktail Disco” på barer runt om i världen, där han har selekterar några av de bästa låtar man kan dansa till.

Discohelg på Berns
Den 2 februari bjuder Berns in till en helkväll som kommer att få dina fötter att ömma. Avnjut en middag på Berns Asiatiska innan ikonen Dimitri From Paris tar dig på en resa genom discomusiken absoluta magi i Stora Salongen. Skippa taxin hem och avsluta istället kvällen med en natt på Berns Hotel, där du får 25% rabatt på bokningen om du anger ”dimitri”.

Tid 22.00–03.00Dresscode Smoking eller Disco

Berns Stora Salongen

Åldersgräns 23 år

Biljettpris 200 kr

Berns Kalender

Biljetter

Event

Om Berns
Beläget mitt i Stockholms dynamiska shopping- och restaurangdistrikt, med utsikt över Berzelii Park och Östersjön, har Berns varit ett nav i Stockholms nöjesliv i mer än 150 år. Här har världsartister, konstnärer, finansmän, mediafolk och nyfikna kosmopoliter samlats sedan Berns öppnade portarna 1863. Historisk arkitektur möter majestätiska salonger med eklektiska detaljer, levande atmosfär och legendariskt nattliv. Ät middag under kristallkronorna på den häpnadsväckande asiatiska restaurangen, njut av komforten på det prisbelönta boutiquehotellet eller dansa i den mytomspunna nattklubben. Idag ägs Berns av Stureplansgruppen.

Berns Hotel
Med 82 personligt inredda rum, flera utmärkelser och en intim boutiqhotellskänsla är Berns inte bara en plats att sova på. Det är här vi äter brunch, jobbar några timmar, tar en eftermiddagscocktail, äter långa middagar och lyssnar till livespelningar – under dygnets alla timmar. Välkommen till Berns Hotel!