Stureplanskliniken expanderar kraftigt och söker marknadsassistent, chefssjuksköterska, sjuksköterska samt hudterapeut

Pressmeddelande   •   Feb 17, 2010 13:05 CET

Stureplanskliniken är ledande i Skandinavien inom estetiska medicinska behandlingar som laserkirurgi, Restylane, Macrolane, Botox och Body-Jet, och har kliniker i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn.
Stureplanskliniken expanderar kraftigt och blev utsett till 2009 års Superföretag. Vi söker nu marknadsassistent, chefssjuksköterska, sjuksköterska samt hudterapeut.

För mer informationkring om Stureplanskliniken och de utlysta tjänsterna besök www.stureplanskliniken.se eller kontakta:

Pyra Haglund
VD Stureplanskliniken AB
pyra@stureplanskliniken.se

Stureplanskliniken är ledande i Skandinavien inom estetisk laserkirurgi och icke-kirurgiska estetiska behandlingar, även kallat minimalt invasiva procedurer, och har kliniker i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Vi erbjuder vetenskapligt dokumenterade behandlingar som laser, Restylane, Macrolane, Botox och kemisk peeling. Vår filosofi är att göra lättare, vårdande behandlingar där vi bevarar och lyfter fram din skönhet istället för stora plastikoperationer.

Kommentarer (0)