Pressmeddelande -

Sunbirdie ger dig ditt livs golfäventyr! En månadslång temaresa med det allra bästa av Sydafrika…

Sunbirdie arrangerar en månadslång temaresa till Sydafrika i höst där man får uppleva det allra bästa av landet  – exotisk safari och drömlika golfbanor blandat med utsökt mat, vin och toppboenden samt flyg och alla transporter och självklart under ledning av svensk guide.

Sunbirdie presenterar en spännande temaresa hösten 2016. Det är en månadslång reseupplevelse i Sydafrik med mat, vin, hotell, natur, djur och golf i en härlig kombination.

Under resan besöker vi bland annat Krugerparken för att vara med om en av de  stora upplevelserna med en resa till Sydafrika och en chans att se Big 5, som är elefant, lejon, noshörning, buffel och leopard. Vi bor också i Kapstaden och besöker Godahoppsuddeen och självklart vindistriktet Stellenbosch och mycket, mycket mer med flera inrikesflygningar.

Golf då? Självklart blir det också mycket golf under resan. Vi spelar bland annat de topprankade banorna Leopard Creek, Steenberg, Arabella, Erinvale, De Zalze, Pearl Valley, St Francis Links, Humewood, Pinnacle Point, Simola, Montagu (Fancourt), Outeniqua (Fancourt) och så den bana som är rankad högst i Sydafrika, The Links (Fancourt). Totalt handlar det om runt 15 greenfee.

Resan går under det svenska höstmörkret med avresa den 14 november från Arlanda, Stockholm, och hemkomst den 14 december.

Priset för denna upplevelse är 76.995 kronor per person för del i dubbelrum. Då ingår i princip allt i resans pris, den mesta maten, vin och toppboenden, greenfee, samt flyg och alla transporter och självklart under ledning av svensk guide.

För frågor vänligen kontakta:
Jonas Abrahamsson, CEO Sunbirdie AB: 08-458 00 05
Johan Dahlqvist, presskontakt Sunbirdie AB: 070-390 88 51