SUPRA NiTRO-X  - överlägsen komfort
SUPRA NiTRO-X - överlägsen komfort

SUPRA NiTRO-X Over-ear "Särskilt rekommenderad" av magasinet Ljud & Bild

Nordens största magasin för konsumentelektronik, Ljud & Bild, har offentliggjort sitt jämförelsetest av 7 Prisvärda brusreducerande hörlurar och SUPRA NiTRO-X tilldelas utmärkelsen "Särskilt rekommenderad" med motiveringen:

"Nitro-X BT var de enda lurarna som vi faktiskt fortsatte gå omkring och lyssna på när vi skrivit klart om dem."

Läs hela testet här

NiTRO-serien har tidigare vunnit följande utmärkelser:

NiTRO-X2 “Bästa Köp" Ljud & Bild 2019
NiTRO-X Over-ear "Rekommenderad” M3 2019
NiTRO-X “Bästa Köp” Ljud & Bild 2017
NiTRO "Årets Bästa" Ljud & Bild 2014-2015
NiTRO "Bästa Köp" M3 2014

För mer information: www.soundbysweden.se

Produkter från Sound By Sweden distribueras via Instansia Nordic AB.

Om Sound by Sweden

Sound by Sweden utvecklar klassledande ljudprodukter med svårslagen prestanda och kvalitet. Ny innovativ teknik, unika materialval och egenkontrollerad produktionskedja borgar för produkter av absolut världsklass. Utmärkelser som "Årets bästa hörlur", "Särskilt rekommenderade", "Bästa köp", "Testvinnare", "Bäst i test" styrker detta påstående. Vi har valt att kalla det New Generation of Sound.

Anders Svensson

Presskontakt COO Global

New Generation of Sound

Sound by Sweden är ett svenskt teknikföretag med fokus på innovativ teknik och producerar ljudprodukter till privatpersoner, företag och myndigheter. Spjutspetsteknologi kombineras med unika material som vittnar om hela designfilosofin och säkerställer klassledande produkter av högsta kvalitet och prestanda.

Teknisk kunskap och kvalitetskontroll härstammar från det kända svenska ingenjörsföretaget Jenving Technology AB, världsberömt för sitt varumärke SUPRA Cables, med över 40 års erfarenhet inom branschen.

Det här är anledningarna till att produkter från Sound by Sweden och SUPRA uppfyller kvalitetskraven för det militära flyget.

Sound by Sweden
Nygränd 5