Välkommen till Svea Ekonomis frukostseminarium i Skellefteå 12 april och Umeå 13 april

Vill du veta hur du kan göra lönsammare och säkra affärer? I så fall är du välkommen till något av våra frukostseminarium.

Vi är övertygade om att företagare med rätt kunskap gör bättre affärer. Svea Ekonomi har hjälpt svenska företag och företagare i över 20 år med tips och råd i kreditfrågor. På våra frukostseminarium går vi bland annat igenom vikten av att ha en fungerande kreditpolicy och att inte binda kapital i reskontran. Vi tittar även på alternativa finansieringsformer, förändringar i lagar och förordningar, trender och förutsättningar på den ekonomiska marknaden idag.

I samband med seminarierna kan vi ta fram en individuell kalkyl för just ditt företag. Där kan du enkelt se hur mycket pengar ni kan tjäna på att snabba upp betalningarna och frigöra kapital.

Tisdag 12 april träffas vi på Quality Hotel Skellefteå Stadshotell, Stationsgatan 8 i Skellefteå.
Onsdag 13 april träffas vi på Scandic Plaza Umeå, Storgatan 40 i Umeå.

Bägge seminarierna börjar klockan 08:30 och slutar klockan 10:30.

Vi bjuder på frukost och bra tips för din verksamhet och efter seminarierna har du möjlighet att prata en stund med oss om dina frågor och utmaningar. Du kan också hålla kontakten med oss och övriga deltagare via vår Facebook-grupp både innan och efter seminarierna.

Anmäl dig på vår hemsida eller ring oss på 08-735 90 00. Seminarierna är helt kostnadsfria.

Välkomna!

• likviditet