Förstärkning till SveaReal i Syd & Väst

SveaReal förstärker från årsskiftet med en ny Förvaltningschef till Väst och i mars tillträder ännu en Förvaltningschef till Öresundsområdet.
- Vi har ett hårt tryck på uthyrningarna nu och stärker  upp organisationen i Väst med en lokalt placerad förvaltningschef, för att vara nära våra kunder, säger SveaReals Marknadsområdeschef Peter Olsson.

Först ut är Johannes Öhrvik som började den 1 januari som förvaltningschef med huvudansvar för fastighetsbeståndet i Borås och Jönköping.
Johannes är Civ.ing. Lantmäteri och kommer senast från Niras där han har arbetat som teammanger.

Näst i tur står Fredrik Johansson som börjar den 1 mars som Förvaltningschef i Region Syd och kommer att ansvara för fastigheter i Lund och Malmö.
Fredrik kommer närmast från Briggen Fastigheter som Förvaltare och har även varit tf Fastighetschef och teamledare i Lund under med ansvar för ett större bestånd med främst kommersiella fastigheter.

För vidare frågor:
Kontakta Marknadsområdeschef Syd/Väst Peter Olsson, 040-10 77 56.