Bolag genast? Beställ online! – standardbolag.se

Pressmeddelande   •   Aug 09, 2012 09:00 CEST

Bolag genast? Beställ online! – standardbolag.se

Snabbaste sättet att köpa lagerbolag är troligen att göra beställningen on line via vår hemsida. Föredrar du att fylla i en blankett och posta eller faxa till oss går det givetvis bra, eller kanske att göra beställningen per telefon om det är vad du föredrar (eventuella frågor kan ju redas ut direkt då).

Vi har inte semesterstängt. Om någon du brukar tala med är ledig finns det alltid någon kollega som kan hjälpa till istället.

Förutom aktiebolag hjälper vi till med det mesta som kräver registrering hos Bolagsverket och hjälper även till med sådant som varumärken, Internettjänster och förkomna aktiebrev och aktiebok etc. Information finner du på www.standardbolag.se.

Frågor?

Välkommen med din beställning eller frågor.

FALUN                             STOCKHOLM

023-79 23 00                        08-23 41 15

GÖTEBORG                     MALMÖ

031-17 12 25                        040-720 20

E-post: wiliam.bjorklund@standardbolag.se

Svenska Standardbolag AB är sedan 1954 i det svenska näringslivets tjänst med så gott som allt som kräver registrering hos Bolagsverket. Mest kända är vi för att tillhandahålla s k lagerbolag och lagerföreningar. Bland våra andra tjänster kan nämnas fusioner, ökning och minskning av aktiekapital, ändring av företagsnamn, varumärken och registrering av domännamn.

Kommentarer (0)