Jag skall avveckla mitt aktiebolag, hur gör jag då?

Rätt svar är att det vanligaste är att anlita Svenska Standardbolag för en snabbavveckling.

Varför är det så? Många men inte alla är mycket noggranna när de väljer leverantör av avvecklingstjänst. Skälet till detta är att säljaren har ansvaret för att bolaget hanteras korrekt långt efter att bolaget har sålts därför är det extra viktigt att anlita någon som verkligen kan fullfölja avvecklingen på ett korrekt sätt.

När vi frågar våra kunder varför dom anlitar oss är de vanligaste svaren ”Er erfarenhet, stor organisation, finansiell styrka, många kunniga medarbetare, er kan man lita på, konkurrenskraftigt pris…”.

Svenska Standardbolag skapade tjänsten snabbavveckling 1992. Sedan dess har vi fått förtroendet att avveckla mer än 20 000 aktiebolag.

Läs mer om vår avvecklingstjänst Slutstenen >>
Beställ offert >>