44 spelare i Edbergs sista trupp

Presskontakt: Klas Pettersson tel 08-27 32 50, 070-222 68 28, e-post info@innebandy.se Mer innebandy: www.innebandy.se Förbundskaptenen för herrarnas U19-landslag i innebandy, Stefan Edberg, slutar sitt uppdrag efter säsongen. Han har tagit ut 44 spelare till sitt sista läger som hålls på Bosön 4-7 maj. Målvakter: Christian Carpenter, Bräckans IBK Christian Jurkiewicz, Pixbo Wallenstam IBK Johan Rehn, Umeå City IBK Robert Thylander, IBK Stanstad Backar: Johan Bengtsson, Jönköpings IK Eric Björk, IBK Aston Adam Brobakken, Jönköpings IK Daniel Falk, Ersboda SK Kristoffer Fält, Willands IBK Kim Hadelund, Mullsjö AIS Jesper Hultqvist, BIF Fagerhult Robin Nilsbert, Granlo BK Fredrik Nilsson, Röke IBK Simon Nilsson, Färjestadens IBK Josef Rahmqvist, IBK Nordic Joakim Reimertz, Landskrona IBK Rasmus Sundstedt, Odelberg/Gustavsberg IB Hampus Svensson, Balrog Botkyrka IK Filip Urwäder, Gaik Väsby IBK Martin Östholm, Granlo BK Forwards: Jonas Adriansson, IBF Falun Alexander Andersson, BIF Fagerhult Alexander Carlström, Skälby IBK Fredrik Elliot , Röke IBK Karl Hedengren, Telge SIBK Linus Jämtdal, Gaik Väsby IBK Joel Kanebjörk, Storvreta IBK Marcus Kindström, Envikens IF André Lindman, FBI Tullinge Simon Lindroos, Örebro SK IBK Joel Ljungberg, IBC Engelholm Patrik Malmström, Alfta IBK Mårten Milling, IBF Falun Billy Nilsson , Gävle GIK Kim Nilsson, Färjestadens IBK Tobias Nilsson, IBK Stanstad Linus Nordgren, IBK Stanstad Mikael Nordvall, Hörnefors IF Martin Norling, Odelberg/Gustavsberg IB Johan Samuelsson, Granlo BK Tommy Schibort, Farsta IBK Patrik Stanley, Åkersberga IBF Simon Ytterbom, IBK Alba Joel Weiss, Hässelby SK IBK För mer information kontakta: Stefan Edberg, Förbundskapten U19 herrar, tel 070-266 07 16 Svenska Innebandyförbundet har under de senaste tio åren mer än fyrdubblat sin verksamhet. Innebandyn är idag Sveriges största inomhusidrott med över 131 000 licensierade spelare.