Inför Finnkampen i innebandy

Presskontakt: Klas Pettersson tel 08-27 32 50, 070-222 68 28, e-post info@innebandy.se Mer innebandy: www.innebandy.se INBJUDAN TILL PRESSKONFERENS Inför Finnkampen i innebandy som spelas i Umeå bjuder vi härmed in till presskonferens. Där får media möjlighet att träffa förbundskaptenerna för damlandslaget (Jan-Erik Vaara) och herrlandslaget (Ulf Hallstensson). På plats kommer även några spelare från respektive lag att vara. I samband med presskonferensen presenteras också herrarnas trupp till Finnkampen. Plats: Guldrummet, Gammliahallen, Umeå. Datum: Tisdagen den 28 november. Tid: Kl. 13.00. Vi är tacksamma om ni föranmäler er medverkan till Gunnar Eriksson på telefon 090-13 90 01 eller e-post gunnar@ufc.se. Välkommen! Finnkampen spelas i SkyCom Arena, Umeå den 9 december. Mer info: www.innebandy.se/finnkampen Svenska Innebandyförbundet har under de senaste tio åren mer än fyrdubblat sin verksamhet. Innebandyn är idag Sveriges största inomhusidrott med över 131 000 licensierade spelare.

• Umeå