Alla svenska stjärnorna till SM i konståkning – dags att ackreditera sig

Alla svenska stjärnorna till SM i konståkning – dags att ackreditera sig

Adrian Schultheiss, Kristoffer Berntsson, Alexander Majorov, Viktoria och Joshi Helgesson, hemmahoppet Malin Magnusson (bilden)… Alla de stora svenska stjärnorna i konståkning kommer till SM i Malmö, 16-20 december på Malmö Isstadion.

Malmö Konståkningsklubb och Svenska Konståkningsförbundet inbjuder dig till en fyra dagar lång konståkningsfest i samband med årets svenska mästerskap i konståkning. Tävlingarna kommer att starta på eftermiddagen torsdagen den 16 december och avslutas söndagen den 20 december.

En presskonferens äger rum kl. 15.00 torsdag 16 december i Isstadion.

För att ackreditera dig till SM, gå in under länken och ladda ned aktuella formulär:

Maila uppgifterna till smveckan@gmail.com

För att ta del av programmet, klicka på länken:

Incheckning för media sker i Infodisken i Isstadion. Infodisken ligger innanför huvudentrén/publikingång.
Varmt välkommen till Malmö Isstadion och SM i konståkning!

För mer information, kontakta:

- Camilla Fredman, tävlingsansvarig, Svenska Konståkningsförbundet: camilla.fredman@konstakning.rf.se, 0702-78 81 56.