Manifestationsdag för internationella ombud 29 april

Internationella ombud för Svenska kyrkan i utlandet, Lutherhjälpen och Svenska kyrkans mission samlas till inspiration och årsmöten. Fokus ligger på hållbarhets- och rättvisefrågor under temat "En jord - en mänsklighet" ARRANGÖR Internationella kommittén i Växjö stift. PLATS S:t Sigfrids folkhögskola, Växjö. TID 26 april 2006 kl. 09.00-17.00 MEDVERKANDE Stefan Edman, debattör, Alice Bah Khunke, generalsekreterare för Rättvisemärkt, Biskop Anders Wejryd, samt gäster från Oxfords stift. Mer information: Magnus P Wåhlin, 070-626 00 97 Anna Joanzón informationssekreterare Svenska kyrkan, Växjö stift anna.joanzon@svenskakyrkan.se tfn 0470-77 38 31 fax 0470-77 38 94 mobil 070-399 08 28 Växjö stift Box 527 351 06 VÄXJÖ Besöksadress Kuskens stuga Östrabo www.svenskakyrkan.se/vaxjostift

• Kronoberg