”Samling vid pumpen”

Pressmeddelande   •   Jul 28, 2004 10:53 CEST

2-4 november i Göteborg den 2-4 november.

När detta skrivs skriver vi den 22 juli, alltså mitt i sommaren. Och solen har på det allra bestämdaste lyst med sin frånvaro. En god vän berättade för mig att det än så länge var den sämsta sommaren på 67 år! Men som den sanne optimist jag är så hoppas jag på en vändning. Kanske redan nästa vecka! Det skulle faktiskt sitta bra då familjen skall vara på Björkö i Göteborgs Skärgård. Jag fyller faktiskt halvsekel den 29 juli, och som ett helhjärtat lejon har jag faktiskt lite svårt att acceptera detta. Men det har ju gått för andra så jag skall nog klara det….!

HÄR FÖLJER EN LÄGESRAPPORT:

Apropå BAD-MÄSSAN så är intresset stort och på topp. Bokningarna flyter in med en jämn ström och snart så är det fullbokat. Som vanligt med andra ord! BAD-mässan skall ju fortsätta i Göteborg åtminstone fram till 2010, vilket glädjer oss som arrangörer mycket. Vi arbetar kontinuerligt vidare tillsammans med Svenska Badmästareförbundet på att utveckla BAD (mässan och konferensen) till branschens självklara och särklassiga mötesplats. De flesta ledande företagen är redan anmälda, men det finns ett fåtal bra montrar kvar. Har du av någon anledning missat att anmäla dig som utställare så kontakta mig snarast, så skall jag ordna en monter som Du blir nöjd med. I år växer mässan in mot IDA-mässan, vilket ger fördelar till de utställare som vänder sig gentemot båda mässorna. Passa gärna på att besök BAD´s nya hemsida: www.bad2004.com

BADKONFERENSEN görs själva av Svenska Badmästareförbundet och håller som vanligt mycket hög klass. Här köper Du konferenspaket till samtliga seminarier. Här ingår också kvällsaktivitet den 2 november samt fritt inträde till alla de tre pågående fackmässorna, dvs. förutom BAD även IDA och Park Expo. Många kända idrotts-och Teveprofiler finns bland föreläsarna, några exempel: Agneta Andersson (kanotist med flera OS-medaljer i bagaget), Mikael Andersson, inspiratör, Marika Domanski Lyfors (förbundskapten för damfotbollslandslaget), Stefan Munck, personlig utvecklare, Pia Johansson och Helge Skoog från Parlamentet i TV4, Yvonne Lin, friskvårdsexpert och många, många fler. Konferensavgiften ligger på 3500:- för medlemmar, 4.300:- ej medl.

BB, dvs Bästa BAD-hälsningar

Peter Torgersson