Svenska Möten startar samarbete med Visma

Svenska Möten och Visma har nyligen ingått ett samarbete som innebär att Visma nu kan erbjuda sina kunder en smart och smidig bokningstjänst för konferenser och möten. Dessutom med förmånliga villkor.

– Vi är glada att Visma valt Svenska Möten som samarbetspartner. Vi ser fram emot att hjälpa dem och deras kunder med att boka och effektivisera sina möten och konferenser, säger Pernilla Hammar, försäljningschef på Svenska Möten.

Samarbetet är tecknat med Visma Advantage som samförhandlar inköpsavtal för ca 15 000 kunder. Kunderna består av små eller medelstora företag, som är för små för att teckna egna avtal med Svenska Möten.

I och med avtalet med Visma Advantage erbjuder Svenska Möten deras kunder möjligheten att få hjälp med sina mötesbokningar – till fördelaktiga priser.

För ytterligare information, kontakta gärna:

Johan Fägerblad, vd Svenska Möten 070 – 685 30 43 johan.fagerblad@svenskamoten.seRickard Lindqvist, leverantörsansvarig, Visma Advantage 08 – 534 817 74 rickard.lindqvist@visma.se

Vismakoncernen är den ledande leverantören av produkter och tjänster inom programvara, outsourcing, inköp, betalning, butiksdata, IT-projekt, anbud och upphandling. 5 600 anställda förenklar och effektiviserar verksamhetsprocesser hos 340 000 kunder i både privat och offentlig sektor. 2013 uppgick omsättningen till 6 500 miljoner norska kronor.

Sveriges ledande mötespartner
Svenska Möten är ett bokningsbolag och medlemsorganisation för mer än 120 noga utvalda konferensanläggningar.
Vi brinner för mötet och för att våra kunders syften, mål och visioner ska uppfyllas. Det gör vi med hjälp av 30 års branscherfarenhet, framåtanda, ständig kunskapstörst och fantastiska mötesanläggningar. Samtliga anläggningar har passerat Svenska Mötens tuffa, unika klassificeringssystem och är Svanenmärkta eller medlemmar i Svanens nätverk.

Här återfinns kvalitativa storstads- och mötesanläggningar, herrgårdar och slott med kreativa mötesmiljöer.

Vi förmedlar snabb och smidig konferensbokning och hjälper till med arrangemang, tips och råd för ett bättre möte!

Följ oss gärna på Facebook.com/svenskamoten. Läs mer och inspireras på svenskamoten.se