Årets medaljörer hyllade

Årets medaljörer hyllade

Svenska Ridsportförbundet och publiken på Sweden International Horse Show uppvaktade årets internationella medaljörer på Friends Arena på lördagen.

På plats från lagen för hyllningen i arenan på lördagskvällen;

EM-brons dressyr young rider; Lina Dolk, Evelina Söderström, Tina Due Boje, landslagsledare

EM-brons fälttävlan young rider; Sofia Andersson, Lina Forsberg, Vendela Eriksdotter Rubin, Anne Persson, landslagsledare

EM-silver hoppning ponny; Fanny Kullmyr, Mathilda Bohlin, Anna Hästbacka, Sally Wikner, (Ingemar Hammarström)

VM-silver hoppning; Malin Baryard Johnsson, Peder Fredricson, Fredrik Jönsson, Henrik von Eckermann, Stephanie Holmén (reserv), Henrik Ankarcrona, förbundskapten