Ridsporten presenterar VM-truppen

Ridsporten presenterar VM-truppen

Inbjudan till presskonferens

I september är det dags för ridsportens samlade VM, FEI World Equestrian Games i Tryon, NC, USA. Svenska Ridsportförbundet sänder deltagare i hoppning, dressyr, fälttävlan, distansritt och para-dressyr till mästerskapet. Hela truppen presenteras samtidigt.

Tid: måndag 30 juli 13:00
Plats: Hovstallet, Väpnargatan 1, Stockholm. Vi använder entrén närmast Sibyllegatan/Dramaten vid det här tillfället

Förbundskaptener och landslagsledare samt några av de aktiva kommer att finnas på plats. Efter presentationen av truppen finns utrymme för bildtagning och enskilda intervjuer.

Obligatorisk anmälan till lotta.amnestal@ridsport.se senast torsdag 26 juli 18:00

Varmt välkomna!

Lotta Amnestål, informationschef

FEI World Equestrian Games 2018, Tryon, NC, USA 11-23 september http://www.ridsport.se/Tavling/Evenemang/VMTryon2018/