Startfältet till Riksmästerskapet klart

Nu är startfältet klart inför Riksmästerskapet för lektionsryttare 2006. Sexton ponnyryttare och femton ryttare på häst har kvalificerat sig till finalen. Vid distriktsuttagningarna - dit varje ridskoleförening hade möjlighet att skicka en ryttare - har följande ryttare kvalificerat sig för finalen den 26 november i Eskilstuna. Vid finalen rider samtliga ryttare på ponnyer / hästar tillhandahållna av Svenska Ridsportförbundet. Startlista (obs! ej startordning): PONNY Värmland Siri Nordquist Hagfors-Uddeholms Ridklubb Mittsvenska Matilda Crone Sundsvalls Ridklubb Skåne Clara Monti-Danielsson Östra Torns Ryttarförening Stockholm Elin Andersson Botkyrka Ridsällskap Småland Lydia Johansson Ljungby Ridklubb Halland Anna Norin Harplinge Ridklubb Göteborg & Bohuslän Christine Sangberg Göteborgs Fältrittklubb Södermanland Sofia Dolling Trosa Ridsällskap Västmanland Annica Pettersson Surahammars Ryttarförening Uppland Elisabeth Anzen Enköpings Ridklubb Dalarna Johanna Reimertz Bjursås Ridklubb Norrbotten Jonna Öqvist Piteå Ridklubb Östergötland Louise Johansson Kinda Ridklubb Västergötland Beatrice Larsen Lilla Edets Ridklubb Gävleborg Linda Östergren Gävle Ryttarsällskap Blekinge Emmie Andersson Olofströms Ridklubb //16 st HÄST Värmland Linnéa Grahn Sörmons Ridklubb Mittsvenska Stefan Edström Sundsvalls Ridklubb Skåne Tove Lerwall Lunds Civila Ryttarförening Stockholm Helena Edelman Botkyrka Ridsällskap Småland Louise Eriksson Oskarshamns Ridklubb Halland Carolin Andersson Frillesås Rid-oKörklubb Göteborg & Bohuslän Lisa Bergström Nolviks Ryttarförening Södermanland Emma Toft Nyköpings Ridsällskap Västmanland Josefine Englund Västerås Ryttarsällskap Uppland Caroline Holgermyr Enköpings Ridklubb Dalarna Jenny Lisspers Vansbro Ryttarsällskap Östergötland Johanna Rudström Föreningen Nyckelryttarna Västergötland Hanna Moisander Borås Fältrittklubb Gävleborg Elin Larsson Bollnäs Ryttarsällskap Blekinge Ida Stejdahl Johannishus Ryttarförening //15 st