Snöpodden special med Kocklandslaget

Podden är tänkt att vara en liten extra karamell där du möter personer som på ett eller annat sätt är delaktiga i vårt arbete för att bli en så bra och framgångsrik organisation som möjligt.

I premiäravsnittet möter du Fredrik Andersson som är Team Manager för Svenska Kocklandslaget.

Vi pratar om hållbarhet och hur vi som konsumenter kan tänka kring vad vi stoppar i oss och vilken skillnad vi kan göra genom små förändringar.

Fredrik berättar om hur Kocklandslaget tänker kring hållbarhet i köket samtidigt som han ger dig sina bästa enkla tips på hur du kan göra en liten förändring som kan ge stort resultat.

Svenska Kocklandslaget är en partner med Ski Team Sweden Alpine och deras kunskap kommer bli en naturlig del av våra atleters framgång samtidigt som vi ska se till att hjälpa Kocklandslaget att optimera sin prestation.

Snöpodden special, hittar du i iTunes och där poddar finns.

Passa på att prenumerera så du inte missar några avsnitt, och när du ändå är i farten får du gärna ge oss ett betyg, så vi vet vad du tycker.

Har du synpunkter är du välkommen att höra av dig till oss via mail.

#SkiEcoSwe