Filip Eriksson ny förvaltare till Svenska Hus i Stockholm

Nyhet   •   Aug 28, 2017 10:12 CEST

Filip Eriksson ny förvaltare på Svenska Hus i Stockholm

”Filip har en bra erfarenhet från branschen och rekryteringen av honom stärker vår verksamhet ytterligare. Han har ett stort engagemang och ett bra driv vilket passar perfekt i rollen som fastighetsförvaltare och teamet i Stockholm”, säger Daniel Massot, vd för Svenska hus.

Filip Eriksson tillträdde sin tjänst som förvaltare för Svenska Hus i Stockholm den 7 augusti. Han är utbildad fastighetsförvaltare och kommer närmast från Stoft Fastighetsteknik där han företrädelsevis arbetat med bostadsrättsföreningar i centrala Stockholm. Tidigare har han även arbetat med hyresrätter på Ragnarsson Fastigheter i Örebro.

”Under flera år har jag arbetat med förvaltning av bostadsfastigheter och med projekt vilket är varierande och inspirerande. Svenska Hus har det mindre bolagets korta beslutsvägar ochfamiljebolagskänsla samtidigt som man har det större bolagets finansiella trygghet och möjligheter. Det känns mycket spännande”, säger Filip Eriksson.

Kommentarer (0)