Nya numret av Form: Bäst 2014

Nya numret av Form: Bäst 2014

Hantverket, träarkitekturen, det oanade entreprenörskapet – och glödhet genuskeramik. Form, som nyligen fick utmärkelsen Årets tidskrift, ser tillbaka på 2014 i senaste numret.

I samma nummer: Form besöker den världsunika ekostaden Masdar City och går på visit. Dels i Karl Anderssons hundraåriga möbelrike, och dels hemma hos den folkkära keramikern Lisa Larson, som gjort comeback i Japan vid 83 års ålder. Dessutom reser tidningen land och rike runt på jakt efter en genre i förvandling – den offentliga konsten.

Form 6/2014 finns ute i butik 9 december 2014.

För mer information från redaktionen vänligen kontakta:
Bo Madestrand, chefredaktör Form,
bo.madestrand@formmagazine.com, 070-716 41 76

Salka Hallström Bornold, redaktionschef Form,
salka@formmagazine.com, 076-876 42 70

För pressbilder, recensionsexemplar etc. vänligen kontakta:
Elna Lassbo, pressansvarig,
elna.lassbo@svenskform.se, 072-323 31 48

Följ Form i sociala medier:

Debattera med Form-redaktionen i Facebook-gruppen Formdebatt här.
Läs FormDigest, digital nyhetsrapport som kommer ut varje månad.

formmagazine.com

Regioner