Svenskt Kosttillskott sponsrar SM-medaljörer

E-handelsföretaget Svenskt Kosttillskott AB inleder från årsskiftet ett samarbete med tre SM-medaljörer för sponsring av kostråd och tillskott, bland annat boxningsstjärnan Klara Svensson från stall Sauerland.

Svenskt Kosttillskott AB kan äntligen stolt presentera sig som sponsorer åt inte mindre än tre SM-medaljörer. Elitkanotisten Joakim Lindberg, boxningsstjärnan Klara Svensson och karatemästaren Mohamed Bedri är Team Svenskt Kosttillskotts stolta representanter. Tre namn som Sverige garanterat kommer att höra mer av i framtiden. Klara Svensson är redan internationellt framgångsrik och tillhör det berömda boxningsstallet Team Sauerland tillsammans med flera skandinaviska stjärnor. Samtliga sponsrande ser ljust på samarbetet och vad det kan ge framöver.

-Det känns riktigt kul och spännande! Det är alltid skönt med människor som stöttar och tror på en, samtidigt som jag får hjälp med kostupplägg. När man tränar så mycket som vi gör, så behöver man hjälp av kosttillskott och då känns Svenskt Kosttillskott som ett självklart val för mig, säger Joakim Lindberg som tävlar i kanot.

Svenskt Kosttillskott är väldigt nöjda över sina förvärv med tre personer som representerar företagets image på ett bra sätt. De är engagerade i sin idrott med en blandning av attityd och ödmjukhet.

-Rätt kost och bra kosttillskott är viktigt för att nå framgång inom en sport. Det är glädjande att kunna hjälpa idrottare i deras karriär mot den absoluta världseliten, och känns extra bra att kunna bistå de lite mindre idrotterna som behöver sponsorer. Ett samarbete med så pass duktiga idrottare kommer även att kunna stärka oss som varumärke, säger Morgan Norrestam, VD Svenskt Kosttillskott.

Läs mer om Klara Svensson: http://www.svensktkosttillskott.se/artiklar/klara_svensson,_boxning

Läs mer om Mohamed Bedri: http://www.svensktkosttillskott.se/artiklar/mohamed_bedri,_karate

Läs mer om Joakim Lindberg: http://www.svensktkosttillskott.se/artiklar/joakim_lindberg,_kanot

• sport
  • sponsring
  • sponsorer
  • svenskt kosttillskott
  • svensk hälsokost
  • sporttillskott

Svenskt Kosttillskott AB är Nordens marknadsledande återförsäljare av kosttillskott. Vårt fokus ligger på bra produkter, låga priser och snabba leveranser. Svensk Hälsokost AB är dotterbolaget som distribuerar hälsokost, kosttillskott och naturläkemedel. Vi vet att snabba och säkra leveranser och betalsätt i kombination med ett brett sortiment av välkända produkter är viktigt för dig som kund. Därför lägger vi stor vikt i att handplocka våra samarbetspartners för att du som kund skall få en bra köpupplevelse.