Svenskt Kosttillskott utsedd till Partner of the year av Better Bodies

Snabba leveranser, nöjda kunder som återkommer och stor kunskap är några av anledningarna till att Svenskt Kosttillskott utsetts till ”Partner of the year” 2016 av Better Bodies.

Företagen har haft ett gott samarbete snart tio år – ett samarbete som utvecklats i takt med att de båda har vuxit.
– Svenskt Kosttillskott har befunnit sig i framkant i branschen i flera år och arbetar hela tiden för att fortsätta göra det. Vi har haft ett väldigt gott och givande samarbete med dem under lång tid vilket gör dem till ett självklart val av mottagaren av utmärkelsen Partner of the year, säger Mikael Söderlund, försäljningschef på Swedish Fitness.

Under förra året stärktes samarbetet mellan företagen ytterligare.
– Under 2016 gick Better Bodies från att uppdatera sin kollektion mycket med färger till att fokusera mer på att produkterna ska vara ännu mer funktionella än tidigare och verkligen vara anpassade för träning. Jag tror att det är något som tilltalar en stor del av kunderna, menar Morgan Norrestam, Vd på Svenskt Kosttillskott.

Han är stolt över utmärkelsen, som bland annat motiveras av att ”Svenskt Kosttillskotts brinnande intresse för att inspirera inom träning och hälsa märks tydligt i allt de gör, vilket går helt i linje med Better Bodies värderingar om en hälsosam livsstil.”
– Vi är jättestolta över utmärkelsen. Våra varumärken går väl ihop och vi har haft ett bra samarbete i snart tio år nu. Jag är övertygad om att samarbetet kommer fortgå i minst tio år till, säger Morgan Norrestam.

Motivering:
“Better Bodies pris för ”Partner of the Year” går 2016 till e-handelsföretaget Svenskt Kosttillskott. Med sitt stora utbud av träningsrelaterade produkter och ständigt uppdaterade sortiment är de en aktör att räkna med i branschen. Svenskt Kosttillskotts brinnande intresse för att inspirera inom träning och hälsa märks tydligt i allt de gör, vilket går helt i linje med Better Bodies värderingar om en hälsosam livsstil. Vi är rörande överens om att med målinriktad träning, fokus och dedikation kan alla bli sitt bästa jag. Snabba leveranser, nöjda kunder samt många års erfarenhet i branschen gör Svenskt Kosttillskott till en värdig vinnare som Better Bodies gärna fortsätter sitt framgångsrika samarbete med.”

För ytterligare information, kontakta:

Svenskt Kosttillskott: 0220 - 601 001
info@svensktkosttillskott.se