Antikviteter, julklappar och julmarknad

Antikhandlarna Erik Edelstam och Michael Berglöf gästspelar tillsammans med inredaren Michaela Kalborg hos Gysinge Byggnadsvård fram till dagen före julafton. I den temporära butiken visas en härlig blandning av utvalda antikviteter, inredningsdetaljer och udda julklappar. Allt till salu.

Öppet mån-fredag 10-19 och lördag 10-16 fram tills jul.

DESSUTOM ÖPPET HUS OCH JULMARKNAD LÖRDAG OCH SÖNDAG 6-7 DECEMBER 10-16. I samarbete med Gysinge Byggnadsvård arrangeras en traditionell julmarknad med hantverk och delikatesser vid sidan av antikviteter och inredningsdetaljer. Utsökta gåvor och julklappar!

Oxenstiernska Malmgården på Storgatan 31 (Gysinge Byggnadsvård)

För ytterligare information:
Erik Edelstam, 070-7557518