Pressfrukost Grand Antiques - Skandinaviens ledande antikmässa

Pressmeddelande   •   Okt 29, 2012 13:28 CET

Välkommen på Grand Antiques pressfrukost, Nordiska museet, torsdag 8 november kl 9.00

Erik Edelstam, ordförande i Sveriges Konst- och Antikhandlareförening hälsar välkommen och presenterar Grand Antiques 2012. Därefter kommer flera av Sveriges ledande experter, Jan Ribbhagen, Rickard Thunér och Claes Moser med flera berätta om både Hauptmöbler, storslaget silver och högklassig konst av konstnärer som Paul Gauguin och Auguste Renoir vilka i och med Grand Antiques premiärvisas för en svensk publik.

Varmt välkommen!

Sveriges- Konst och Antikhandlareförening

OSA senast måndagen 5 november till sofia@konstantik.se

Grand Antiques ordinarie öppettider:

Fredag 9 november – söndag 11 november, kl 10-18

Sveriges Konst- och Antikhandlareförening, SKAF, är en branschorganisation för konst- och antikhandlare inom handelsområdena konst, antikviteter och design. Föreningen har 54 medlemmar med säte i Sverige och Finland och är de främsta experterna inom sina respektive områden. Sveriges Konst- och Antikhandlareförening arrangerar vartannat år Skandinaviens ledande antikmässa Grand Antiques, är årligen medarrangör till den stora antikmässan i Älvsjö och Helsingborg konst & antikmässa.

Kommentarer (0)