Swebus byter till hösttidtabell

Pressmeddelande   •   Aug 14, 2015 09:04 CEST

På måndag den 17 augusti börjar Swebus hösttidtabell att gälla.

Hösttidtabellen gäller fram till och med 20 december 2015 och innebär mindre justeringar av avgångstider och turer, exempelvis:

• För att göra det möjligt för arbetspendlare att komma fram tidigare till Oslo tidigareläggs första turen från Göteborg mot Oslo på vardagar. Ny avgångstid är klockan 6.30 istället för klockan 7.15.
  • Samtliga bussar på linje 830 mellan Stockholm och Göteborg kommer att göra stopp vid Ulricehamn.
  • Bussen som avgår från Karlstad mot Oslo på fredagar klockan 12.15 görs om till en direkttur utan stopp på vägen för kortare restid.

För mer information om hösttidtabellen, se www.swebus.se.