Swebus: Extra natturer från Håkan Hellströms och Bruce Springsteens konserter på Ullevi

Pressmeddelande   •   Maj 16, 2016 07:53 CEST

Swebus sätter in extraturer från Håkan Hellströms och Bruce Springsteens konserter på Ullevi i sommar till bland annat Varberg och Halmstad.

Den 4 och 5 juni spelar Håkan Hellström på ett utsålt Ullevi i Göteborg. Ett par veckor senare kommer Bruce Springsteen till Sverige och Ullevi för konserter den 25 juni, 27 juni samt 23 juli. Även dessa konserter är helt utsålda.

- Dessa två omåttligt populära artister lockar en långväga publik som vill ta sig hem på natten istället för att övernatta och nu kan de göra med våra extra natturer, säger Christel Grip, presschef på Swebus. Vi erbjuder även möjligheten att ta sig till konserterna med alla våra ordinarie turer från hela Sverige till Göteborg.

Swebus extra natturer från Håkan Hellström och Bruce Springsteens konserter

Göteborg - Halmstad den 5 juni, 6 juni, 26 juni, 28 juni och 24 juli
Stannar på vägen vid Liseberg och Varberg

Göteborg - Jönköping den 5 juni, 6 juni, 26 juni, 28 juni och 24 juli
Stannar på vägen vid Landvetter, Borås och Ulricehamn.

Swebus är Sveriges ledande expressbussföretag med fler än 10 000 avgångar per vecka. Swebus erbjuder resor till cirka 280 orter i Sverige samt till Köpenhamn, Oslo och övriga Europa. Företaget erbjuder även flygtransfer, eventresor och chartrad trafik. Varje år görs mer än två miljoner resor med Swebus. Alla företagets expressbussresor är märkta med Bra miljöval och ombord på våra egna bussar finns gratis internet. Läs mer och köp din resa direkt på www.swebus.se.