Swebus släpper bussresorna till Bråvalla Festival

Pressmeddelande   •   Mar 16, 2016 07:05 CET

På onsdagen släppte Swebus årets resor till Bråvalla Festival till försäljning. Festivalen tar plats i Norrköping den 30 juni - 2 juli och på scenen kommer bland annat Rammstein, Veronica Maggio och Mumford & Sons att uppträda.

Under festivalsommaren 2016 sätter Swebus in bussar till 18 festivaler, däribland Bråvalla Festival. Även i år finns resor från såväl Stockholm som Göteborg och Malmö. Swebus kör till och från dessa orter:

- Från Malmö via Lund och Helsingborg

- Från Stockholm via Södertälje och Nyköping.

- Direktbuss från Stockholm

- Från Göteborg via Borås och Jönköping

För den exakta tidtabellen, se www.swebus.se.

Resenärer från övriga landet kan ansluta till dessa direktbussar via Swebus linjenät. Biljetterna till Swebus festivalresor finns till försäljning på www.swebus.se, på telefon 0771-218 218, eller direkt hos Swebus biljettombud såsom Pressbyrån och 7-Eleven. Swebus erbjuder gratis wifi och eluttag ombord på alla sina egna bussar.

Swebus är Sveriges ledande expressbussföretag med fler än 10 000 avgångar per vecka. Swebus erbjuder resor till cirka 280 orter i Sverige samt till Köpenhamn, Oslo och övriga Europa. Företaget erbjuder även flygtransfer, eventresor och chartrad trafik. Varje år görs mer än två miljoner resor med Swebus. Alla företagets expressbussresor är märkta med Bra miljöval och ombord på våra egna bussar finns gratis internet. Läs mer och köp din resa direkt på www.swebus.se.