Sweden Hotels utökar sin säljorganisation

Sweden Hotels har ambitiösa mål och visioner för framtiden. Ett första steg för att uppnå dessa är att utöka säljorganisationen, och nu välkomnas hotellräven Marie Johansson som ny Sales Manager till hotellkedjan.

Maries uppgifter blir primärt att jobba med företagsavtal, upphandlingar och samtidigt vara ett säljstöd för medlemshotellen i kedjan. Marie har ett långt förflutet inom hotell och restaurang, och har jobbat med liknande arbetsuppgifter i ett par andra hotellkedjor i Sverige.

Sweden Hotels fortsätter att växa, och under det senaste året har 13 nya medlemshotell anslutit till kedjan. Målsättningen år 2020 är att vara Sveriges största hotellkedja med 250 hotell, på utvalda orter runtom i landet. - För att lyckas med detta krävs ett ännu större fokus på medlemsnyttan, säger Eva Palmgren, VD på Sweden Hotels. - Därför är vi fantastiskt glada över att välkomna Marie Johansson till Sweden Hotels. Hon blir en viktig byggsten när kedjan fortsätter expandera i oförminskad takt.