Catch presenterar snus i minidosa med smak av hallon och peppar

Catch presenterar snus i minidosa med smak av hallon och peppar

Catch Collection presenterar nyheten Thrill – ett snus i minidosa med smak av solmogna hallon, kryddat med peppar för en väl avrundad sötma. Thrill kommer till butik i oktober och finns kvar i snuskylen till februari 2012 då nästa smakvariant gör entré.

Catch Collection byter smak tre gånger per år och erbjuder på så sätt alternativ för snusare som vill variera med nya smakupplevelser. Hittills har sju olika produkter sett dagens ljus. I oktober är det dags för den åttonde, då lanseras nämligen Catch Collection Thrill.

– Kombinationen av mogen hallonsmak och het peppar ger en smakupplevelse som utan tvivel skiljer sig från traditionellt snus, säger Frida Holgersson, produktchef för Catch.

Catch Collection Thrill kommer ut i butik under vecka 40. En dosa innehåller 20 miniprillor och kostar omkring 30 kronor.

www.catchcollection.se