Swedwise effektiviserar Arnessons Betongborrning

Karlstadsföretaget Swedwise landar ännu en ny kund. Ett av Värmlands ledande företag inom betongborrning vill effektivisera sin hantering av leverantörsfakturor, något som Swedwise löser genom att leverera programvara, konsulttjänster och support.

Årets Håltagningsentreprenör 2012, det lokala företaget Arnessons Betongborrning från Kil satsar på elektronisk fakturahantering för att på bästa sätt effektivisera den administrativa hanteringen av leverantörsfakturor.

"Alltid lika kul att få förtroendet att leverera nytta och värde till Arnessons administrativa processer", säger Roger Wall, vd på Swedwise.

Arnessons använder sin nya multifunktionsskrivare från Docero för skanning av fakturorna, därefter tar Swedwise flöde med automatisk fakturatolkning vid.

• skanning
  • utdatahantering
  • verksamhet
  • processer
  • tolkning
  • datafångst
  • systemintegration
  • swedwise
  • roger wall
  • karlstad
  • informationsflöde
  • dokument- och ärendehantering
  • documon
  • affärssystem

Swedwise AB är ett erfaret företag som ger dig kontroll över dina interna och externa processer, minskar overhead och ökar din konkurrenskraft. Swedwise förbättrar och effektiviserar informationsflödet mellan olika system genom moderna, pålitliga lösningar för integration, in- och utdatahantering samt lösningar inom CLM (Content Lifecycle Management). Företaget har sitt säte i Karlstad.

Roger Wall

Presskontakt Vd 0702-79 99 71