Swegon Hotel Solution nominerad till Stora Inneklimatpriset

Swegon Hotel Solution har nominerats till Stora Inneklimatpriset 2011. Swegon Hotel Solution är den optimala lösningen för ett perfekt inneklimat i hotellrum. Paketlösningen är optimerad och sparar energi och därmed också pengar samt är miljövänlig.

Detta är 4:e gången Swegon är ett av de fyra nominerade företagen till Stora Inneklimatpriset som är branschens viktigaste pris och delas ut av Slussen Building Services i samarbete Energi- och miljötekniska föreningen, Svensk Ventilation och Svenska Kyltekniska Föreningen.

Swegon ser nomineringen som ytterligare en bekräftelse på sin roll som ledande i skapandet av kompletta system för kommersiella inomhusklimatsapplikationer.

Vinnaren presenteras under Nordbyggmässan den 22 mars