Swinx - Trendator förstärker i Stockholm

Vi har redan en hel del Swinx-kunder i Stockholms-området, och varje vecka tillkommer det nya. För att bättre möta den ökade efterfrågan från området och förbättra servicen kommer vi att satsa på att förstärka vår närvaro. Vår säljare Björn Serenhov kommer att tillbringa ett par dagar i månaden i huvudstaden. Dessutom kommer Johan Halvarsson att arbeta som representant för oss i huvudstaden.

Johan Halvarsson, säljare i Stockholm
Vi kommer i fortsättningen att ha Johan Halvarsson som representant för oss på plats i Stockholm. Johan arbetar som säljare och kan hjälpa till med information, demo och andra frågor som har med våra Swinx-produkter att göra. Kontakta gärna Johan (08-594 697 13) om du har funderingar kring våra Swinx-produkter.

Björn Serenhov i Stockholm varje månad
Björn Serenhov, säljare och delägare i Swinx - Trendator, utökar sin närvaro i Stockholm. Från kontoret i Sollentuna kommer han att arbeta tillsammans med Johan ett par dagar i månaden. Förutom försäljningsarbete kommer det att handla om olika kundaktiviteter, support och utbildning av de kunder som arbetar med Swinx Tid, för tid- och projekthantering och Swinx ScanLev för hantering av leverantörsfakturor.

Mässa på Folkets Hus, fredag 25 nov
På fredag är du välkommen till vår mässa i Stockholm tillsammans med Visma och ett antal andra integrationspartners. Vi visar hur man avsevärt kan förenkla och förbättra hanteringen av leverantörsfakturor med hjälp av Swnx ScanLev. Både Johan och Björn finns på plats i Folkets Hus i Stockholm under hela fredagen. Anmäl dig gärna i förväg till vår kostnadsfria mässa! På mässan kommer även Charlie Leijonmarck från en av våra större kunder i Stockholm, serveOffice, att finnas med och berätta om fördelarna och varför de valt att satsa på Swinx-produkterna.

• säljare
  • nyanställning
  • förstärkt vår position
  • förstärkning
  • skanner
  • support
  • service
  • mässa stockholm

För programutvecklingen av Swinx-produkterna svarar Malmö-företaget Trendator AB, startat 1987. Efter att under många år ha verkat i huvudsak som återförsäljare inom IT-branschen valde man 1999 att satsa aktivt på egen programutveckling. Första programmet Swinx Tid lanserades 2000 och har idag närmare 3000 användare. Swinx ScanLev lanserades sommaren 2009 och har närmare 1700 användare.