Nyhet! Swoon Side Honey, Silent Night

Stockholmsbaserade Swoon gör det enklare för alla som vill skapa en egen personlig stil i badrummet, precis som i resten av hemmet. Swoon vill förvandla badrum till finrum!

På swoon.se kan man man själv skräddarsy sina möbler för badrummet. Man väljer mellan olika möbelserier, kombinerar färger, ben, handtag och andra tillbehör online, trycker på "beställ" och får de specialtillverkade möblerna levererade direkt hem till sin bostad. Frakfritt.

Nytt för hösten 2015 är att man kan välja mönster till möbelserien Swoon Side. Först ut är kakelinspirerade, hexagonmönstrade Side Honey som finns att beställa på swoon.se från och med september.

- "Vi vill ge ytterligare möjligheter att skapa en personlig stil i badrummet genom att i höst lansera en kollektion med mönstrade fronter till vår populära möbelserie Swoon Side" säger Lars Tobiasson, VD för Swoon AB.

Swoons badrumsmöbler finns i vit och svart ask samt i 13 speciellt utvalda kulörer, inklusive nya Silent Night. Alla möbler går även att beställa i valfri NCS-kulör! Möblerna tillverkas i Sverige och Finland och levereras färdigmonterade direkt till bostaden från fabrik.

Bifogat finns pressrelease i pdf-format. Ladda ned fler högupplösta bilder på http://www.swoon.se/press/ Bilderna är fotograferade av Kristofer Johnsson med styling av Lotta Agaton.

• Arkitektur

• baderom
  • badrum
  • badrumsinredning
  • badrumsmöbler
  • bathroom
  • design
  • furniture
  • heminredning
  • möbler
  • badeværelse
  • badezimmer
  • kylpyhuone

Swoon AB är ett nytt möbelföretag med lång erfarenhet. Grundare och VD, designer och möbelsnickerier har arbetat tillsammans över 15 år med badrum i Norden. Swoon vill göra det enklare att köpa personliga möbler med smarta förvaringslösningar för badrummet. Möblerna skräddarsys online och levereras färdigmonterade direkt hem till bostaden från fabriken i småländska Vaggeryd.

Lars Tobiasson

Grundare och VD +46 (0)70 305 02 30