Pressinbjudan med anledning av SVTs sopgranskning

Pressinbjudan med anledning av SVTs sopgranskning

Med anledning av SVTs granskning av avfallsbranschen bjuder Sysav in media till ett studiebesök där vi berättar om verksamheten och ni får möjlighet att ställa frågor.

Datum: Fredagen den 26 juni 2015

Tid: 09.30 – ca 11.00

Plats: Sysav, Spillepengsgatan 13, Hörsalen, Huvudkontoret

PROGRAM

09.30 Busstur runt Spillepengs avfallsanläggning samt Avfallskraftvärmeverket, med information om verksamheten under rundturen.
Rustan Nilsson, miljöpedagog

10.15 Kort information om Sysav
Gunilla Carlsson, Kommunikationschef

10.30 Frågestund
Peter Engström, vd
Gunilla Carlsson, kommunikationschef

Anmälan
Anmälan sker på www.sysav.se/pressinbjudan senast torsdagen den 25 juni. Har ni frågor om besöket? Maila gärna på info@sysav.se.