Säsongens sista Drop-in art - nu med miljöpedagog

Säsongens sista Drop-in art - nu med miljöpedagog

På söndag den 31 maj hålls vårens sista Drop-in art. Då öppnar återSKAPA upp dörrarna för allmänheten till sin materialbank och skapande verkstad.

Sysav är glada och stolta över att kunna sponsra återSKAPA så de kan fortsätta att erbjuda denna verksamhet helt kostnadsfritt.

”För många familjer är det helt avgörande att vår Drop-in art är gratis”, säger Carin Hernqvist, grundare till återSKAPA. Carin menar att det är viktigt att hållbart skapande inte ska vara en klassfråga. ”

På söndag kan du också träffa Sysavs miljöpedagog och vara med och tävla om ett spännande och lärorikt utflyktspris för hela familjen.