Systemtext söker montör i Stockholm

MONTÖR – Graviditetsvikariat 1 år

Vi söker dig som är en duktig montör då en av våra egna montörer går på mammaledighet.

Vikariatet är på ett år, heltid och med placering i Stockholm.

Beskrivning av tjänsten

Tillsammans med en montageledare planerar ni upplägget på dina dagar, utifrån de omväxlande uppdragen. Jobbet består av att montera självhäftande folier på både släta och välvda ytor. Utöver foliering förekommer en del mindre skyltmontage och montage av annat grafiskt material. Merparten av jobben sker ute hos kund varför resor i jobbet hör till vardagen, där resorna sker med företagets montagebil. I jobbet kommer du att arbeta både självständigt och tillsammans med kollegor. Vi erbjuder en stimulerande arbetsplats, där du kommer ingå i en montageorganisation med kollegor även i Malmö och Göteborg.

Dina egenskaper Du ska ha gedigen erfarenhet som foliemontör. Vana att montera sol- och säkerhetsfilm samt car wrapping är meriterande. För att trivas med arbetet bör du vara serviceinriktad, flexibel, stresstålig, noggrann och ordningsam. Vidare är du positiv och har lätt för att kommunicera med andra människor. B-körkort är krav för tjänsten.

Tillträde snarast/enligt överenskommelse.

Vill du veta mer om tjänsten, kontakta montagechef Estelle Salinder på 040-680 51 36 eller estelle.salinder@systemtext.se .

Ansökan

Låter ovanstående intressant och du vill bli en i gänget är du välkommen med din ansökan, senast 16/12 2016. Vi håller intervjuer löpande.

Din ansökan, märkt ”Montör Stockholm”, skickar du till:

estelle.salinder@systemtext.se

Välkommen med din ansökan!

• jobb i stockholm
  • montör